رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه
نوشته شده توسط : تیم پزشکی

از دست دادن وزن بدون برنامه غذایی سالم، متعادل و کم کالری دشوار می باشد. برای از دست دادن 10 کیلوگرم وزن در ماه، نیاز به انگیزه و کنترل قوی بر عادات غذایی خود دارید. برای کمک به کاهش وزن بدون گرسنگی، یک رژیم غذایی کم کالری، بسیار مغذی و چربی سوز را ارائه می دهیم که بر مشکلات وزن شما غلبه خواهد کرد و باعث می شود احساس راحتی، سلامت و زیبایی داشته باشید. فقط سعی کنید این رژیم غذایی را رعایت کنید و هر روز صبح به مدت 15 دقیقه برای 30 روز ورزش کنید و تفاوت وزن خود را ببینید.

رژیم غذایی برای از دست دادن 10 کیلوگرم وزن در ماه

 برنامه صبح تا ظهر  (روز اول - روز 30) :

همیشه بهتر است روز خود را با 2 لیوان آب گرم شروع کنید تا از یبوست جلوگیری شود، سموم از بین برود، جریان خون تحریک شود، ماهیچه ها آرام شوند و چربی بدن کنترل شود.

 نوشیدنی صبحانه برای سم زدایی بدن و کاهش وزن (7:00 صبح تا 7:30 صبح)

نوشیدنی های سم زدا کمک می کنند تا سموم ناخواسته ذخیره شده و آب و سدیم جمع شده در بدن از بین بروند. این نوشیدنی ها سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و به سوزاندن کالری با سرعت بیشتر در بدن کمک می کنند. می توانید هر یک از نوشیدنی های زیر را بر اساس شرایط بدن خود انتخاب کنید و باید مصرف این نوشیدنی را به طور منظم به مدت یک ماه ادامه دهید تا 10 کیلوگرم وزن از دست بدهید.

1- نوشیدنی سم زدای لیمو

یک لیوان آب گرم همراه با نصف آب لیمو تازه و یک قاشق چایخوری عسل  برای پاک سازی کبد و کاهش وزن مصرف کنید.

2- نوشیدن سم زدای زنجبیل 

1 قاشق چایخوری خمیر زنجبیل تازه و 2 قاشق غذاخوری نعناع تازه به یک لیوان آب آشامیدنی اضافه کنید و هر روز برای از دست دادن چربی بنوشید.

3- نوشیدنی سم زدای زیره سبز

زیره سبز همراه با لیمو و عسل به عنوان یک نوشیدنی سم زدایی قوی با چربی سوز عمل می کند. یک قاشق غذاخوری دانه زیره سبز را به یک لیوان آب اضافه کنید و بجوشانید. آب زیره را از صافی رد کنید و به آن یک قاشق غذاخوری عسل و یک چهارم آب لیمو اضافه کنید. این آب را به منظور بهبود هضم و حذف چربی اضافی مصرف کنید.

4- نوشیدنی سم زدای سرکه سیب 

ACV یک روش بسیار موثر برای سم زدایی بدن و کاهش 10 کیلوگرم وزن است. یک قاشق غذا خوری سرکه سیب و نصف قاشق چایخوری فلفل قرمز را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید و صبح بنوشید.

5- نوشیدنی سم زدای خیار

این نوشیدنی برای افرادی که دارای اسیدیته و مشکلات اسیدیته هستند مناسب است. خیار پوست شده را با برگ نعناع و 2/1 سانتی متر زنجبیل مخلوط کنید. نصف قاشق چای خوری نمک سیاه به آن اضافه کنید و مصرف کنید.

ادامه در لینک زیر

رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه

 

 





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: